Blog

Artykuły pisane przez naszych członków na tematy ich nurtujące, związane tematyką public relations, dziennikarstwa, marketingu…

 

blog 2

 


Studencki PR, czyli jak studiować, żeby lat ni zmarnować

Studencki PR, czyli jak studiować, żeby lat ni zmarnować

PR bez tajemnic- czym się to je?

Kto mocniej tupnie?

Kto mocniej tupnie?

3 x R, czyli o różnicy pomiędzy PR, CSR a MaRketingiem

3 x R, czyli o różnicy pomiędzy PR, CSR a MaRketingiem

W blogosferze często „mniej znaczy więcej”

Komunikat reklamowy działający na kobiety i mężczyzn jednocześnie. Czy taka forma istnieje?

Komunikat reklamowy działający na kobiety i mężczyzn jednocześnie. Czy taka forma istnieje?

pr wew

Rzut naukowym okiem na PR – PR wewnętrzny

 

 

 

PR

Rzut naukowym okiem na PR

..

"Chcę zostać PR-owcem, by być jak Samantha Jones"

„Chcę zostać PR-owcem, by być jak Samantha Jones”

PR-owe e-czytadła

PR-owe e-czytadła

Blogosfera, facebook i smartfon, czyli trendy w przestrzeni komunikacji społecznej

Blogosfera, facebook i smartfon, czyli trendy w przestrzeni komunikacji społecznej

 

 

pr zew

Rzut naukowym okiem na PR – PR zewnętrzny Government PR vs Media Relations

 

 

 

 

 

 

 

 

.

sponsoring

Rzut naukowym okiem na PR – Sponsoring

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

.


..

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>