Gra Symulacyjna PR Kryzysowy

Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych wymaga przede wszystkim… praktyki. Dlatego postanowiliśmy zorganizować szkolenie, które pozwoliło nam doskonalić i zdobywać nowe umiejętności działania w momencie, kiedy sytuacja w firmie staje się naprawdę trudna.

Uczestnikami szkolenia, które odbyło się 7 maja, byli nie tylko członkowie naszej organizacji, ale również studenci dziennikarstwa na naszej Uczelni. Po krótkim wstępie teoretycznym, każda z czterech grup musiała na moment wczuć się w rolę działu PR dużej firmy zajmującej się produkcją samochodów. Stojące przed uczestnikami wyzwania polegały na uporaniu się m.in.:

  • z wyborem ambasadora do kampanii reklamowej,
  • komunikacją wewnętrzną
  • wypowiedzią do mediów, dbając jednocześnie o jak najlepszy wizerunek firmy.

Szereg ciekawych, choć trudnych (jak to w kryzysie) przypadków do rozwiązania pod dużą presją czasu przygotował nasz Zarząd, a samo szkolenie poprowadziły Paulina Wach i Justyna Iwaniszczuk, specjalistki ds. PR w programie Kariera na Start.

O to, by w sytuacji stresowej nie zaschło uczestnikom w gardle zadbała Coca-Cola.

 

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>