PR-owe e-czytadła

Co czytać, żeby być na bieżąco z aktualnościami dotyczącymi PR? Skąd czerpać informacje na temat mediów i reklamy? Jak poznać tę branżę „od kuchni” po opiniach specjalistów? W tym celu pomogą platformy internetowe oraz blogi, które trzeba i warto czytać. Oto krótkie i subiektywne zestawienie najciekawszych propozycji z sieci dotyczących PR, mediów, marketingu i reklamy. Read More …

„Chce zostać PR-owcem, by być jak Samanta Johnes” – powiedziała maturzystka

Praca w mediach kojarzy się z dużymi pieniędzmi, a zawód dziennikarza staje się coraz trudniejszy i mniej popularny. Młodzi maturzyści wybierają zatem PR, ponieważ nie zdają sobie sprawy na czym polega praca PR-owca. Znają ją tylko z amerykańskich filmów i seriali, co mocno zaburza wyobrażenie o tym zawodzie. Jeśli ktoś jest kreatywny, lubi pisać i Read More …

Rzut naukowym okiem na PR – Sponsoring

Sponsoring Sponsoring jest jednym z narzędzi wykorzystywanym przez public relations. Pozwala na kreowanie wizerunku firmy, poprzez transfer pozytywnych cech sponsorowanej osoby czy wydarzenia. Ponadto pozwala na uzyskanie rozgłosu zarówno wśród zainteresowanych sponsorowanym podmiotem, jak i wśród odbiorców mediów, w których pojawiają się stosowne informacje na temat sponsorowanego objektu. Istotą sponsorowania jest celowe przekazanie przez sponsora Read More …

W blogosferze często „mniej znaczy więcej”

Czasy, kiedy blogi prowadziły jedynie nieszczęśliwie zakochane w swoich muzycznych idolach nastolatki, czyniąc z tej formy aktywności w sieci swój prywatny pamiętnik, na szczęście już dawno odeszły do przeszłości. Dzisiaj blogi stają się coraz bardziej znaczącą formą wyrażania swoich poglądów nie tylko dla osób prywatnych, ale także dla firm: zarówno tych mniejszych, jak i międzynarodowych Read More …