Komunikat reklamowy działający na kobiety i mężczyzn jednocześnie. Czy taka forma istnieje?

Zalewająca nas zewsząd informacja połączona z komunikatem perswazyjnym – tak, to właśnie reklama. Jest ich mnóstwo i wszystkie są do siebie podobne. Stosowane są w nich tzw „chwyty reklamowe”, spośród których można wymieniać: wystąpienia celebrytów, korzystanie z metafor, komponowanie piosenek i linii melodycznej, która zostaje na długo w pamięci. Jest jednak różnica w komunikowaniu się Read More …

PR bez tajemnic  – czym się to je?

Wielu Polaków zarabia najniższą średnią krajową, większość przeciętną, a wielu z nas chciałoby zarabiać wiele więcej ponad przeciętną. Wiadome jest, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Mamy w Polsce wiele interesujących, wręcz intrygujących zawodów. Jednakże są też takie, w których trzeba trzymać nerwy na wodzy, radzić sobie w sytuacjach kryzysowych, dbać o dobry image danej Read More …

Rzut naukowym okiem na PR – PR zewnętrzny Government PR vs Media Relations

PR zewnętrzny Działania PR, poza środowiskiem wewnętrznym, skierowane są przede wszystkim do otoczenia zewnętrznego firmy. Trudność ich prowadzenia spowodowana jest dużym zróżnicowaniem grup otoczenia, co pociąga za sobą konieczność dobrej ich znajomości i dostosowania przedsięwzięć odpowiednio do poszczególnych grup interesariuszy. Można dokonać podziału na środowisko zewnętrzne i otoczenie opiniotwórcze. Do pierwszego z wymienionych zalicza się Read More …

Gra Symulacyjna PR Kryzysowy

Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych wymaga przede wszystkim… praktyki. Dlatego postanowiliśmy zorganizować szkolenie, które pozwoliło nam doskonalić i zdobywać nowe umiejętności działania w momencie, kiedy sytuacja w firmie staje się naprawdę trudna. Uczestnikami szkolenia, które odbyło się 7 maja, byli nie tylko członkowie naszej organizacji, ale również studenci dziennikarstwa na naszej Uczelni. Po krótkim wstępie Read More …