Rozwiąż zadanie i wygraj płatne stażowanie! Masz czas do 15 maja!

Studiujesz i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? A może chcesz poszerzyć swoje umiejętności na kolejnym stażu? Dołącz do grona laureatów, którzy wygrali płatny staż i znaleźli stałą pracę w zawodzie! Dzisiejszy rynek pracy jest bezlitosny – masz doświadczenie, znajdziesz pracę, nie masz – jesteś skazany na pracę dorywczą, która rzadko kiedy wzbogaca doświadczenie w wyuczonym Read More …

Konferencji ciąg dalszy, czyli biznes, medycyna i rynek pracy branży medialnej

Jak zostać najlepszym PR-owcem własnego biznesu? Jakie trzeba mieć predyspozycje, by zostać dziennikarzem ekonomicznym? Co zrobić, by rzetelnie przedstawiać problemy związane z medycyną w ogólnokrajowym programie informacyjnym? Dlaczego medycyna potrzebuje PR? Gdzie rynek pracy w branży medialnej jest najlepiej rozwinięty? Na te pytania i wiele innych odpowiedzieli nam Prelegenci podczas drugiego dnia naszego wydarzenia. Zaczęliśmy Read More …

Moda, kultura i gastronomia w jednym miejscu, czyli pierwszy dzień starcia „Dziennikarze vs. PR-owcy”

Dwa dni prelekcji dotyczących świata mediów, trzy miesiące ciężkiej pracy podczas przygotowań do wydarzenia, sześć organizatorek, dwunastu prelegentów, kilkanaście zajawek promujących konferencję w mediach, sześć paneli tematycznych i jedno pytanie: „PR czy dziennikarstwo?”.   Konferencję na dobry początek rozpoczęła moda. Ilona Kanclerz –ikona stylu i prekursorka mody na Śląsku oraz Julita Balcerzak – blogerka wspierająca Read More …

Rzut naukowym okiem na PR – PR wewnętrzny

PR wewnętrzny Każda grupa, która faktycznie lub  potencjalnie ma wpływ na osiągnięcie wyznaczonych przez organizację celów to publiczności, które w otoczeniu firmy można podzielić na[1]: publiczność wewnętrzną publiczność zewnętrzną otoczenie opiniotwórcze W każdym z wyróżnionych środowisk istotą public relations jest komunikacja, której celem jest interakcja organizacji z otoczeniem i wywołanie oczekiwanych zachowań, zmian postaw oraz Read More …

Status związku: to skomplikowane. O PR i Dziennikarstwie słów kilka

DATA: 16-17 kwiecień 2015 MIEJSCE : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach   Public Relations i Dziennikarstwo są w skomplikowanym związku Którą drogę wybrać?  Jak osiągnąć sukces i spełniać się zawodowo? Jak stać się kompetentnym przedstawicielem branży medialnej? Czy PR-owcy i dziennikarze się lubią? Czy na Śląsku jest możliwa kariera w branży medialnej? Na te i wiele Read More …

3 dni, 8 warsztatów, 9 prelegentów, kilkadziesiąt uczestniczek i mnóstwo pozytywnej energii…

… tak w dużym skrócie można podsumować to co działo się w dniach 24-26 marca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w czasie akcji „Szpilki na studiach” organizowanej przez Studencką Organizację PRogress. Wszystko zaczęło się we wtorek, kiedy przedstawiciele sklepu ze zdrową żywnością „Biolada” wprowadzili studentki w świat naturalnego odżywiania. Już od pierwszych minut spotkania na Read More …